YAPILANDIRILMIS GRID
• Bu teknigin en önemli amaci , ögrencilerin bilgi seviyesini,
eksikliklerini ve kavram yani lgilarini tespit etmektir.
• Bu teknikte, ögrencinin seviyesine uygun olarak 9 ya da
12 ya da 16 kutucuktan olusan bir tablo hazirlanir ve
tablodaki her bir kutucuk s ira ile numaralandiril ir.
• Gridi hazirlamak üzere ögretmen, konuyla ilgili bir soru
hazirlar ve sorunun yani tini rasgele, kutucuklara
yerlestirir.
• Daha sonra ikinci soruyu hazirlar ve yine kutucuklara
yani tlari yerlestirir. Ikinci sorunun yanitini teskil eden
kutucuklardan bir ki smi birinci soru için de geçerli olabilir.
• Ögrencilerden, her soru için dogru kutucugu bulmalari ve
kutucuk numaralarini mant iksal ve islevsel olarak
siralamalari beklenir.
• Ögrencilerin verdigi cevap o konudaki bilgi seviyesini,
bilgi eksikligini, kavramsal baglari veya yanl is kavramlari gösterir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder